Pages

Friday 9 May 2014

...aku drive...??

huaaaaaa!! rasa cam x caye je aku drive! Last aku bawak kereta masa test ngan brader JPJ.. (krik krik) Dekat 9 bulan jugak la aku x drive. Auto lg brader. x pernah2 aku bawak kereta auto ni. Sebenarnya mcm ni ceritanya.... 
Aku teman member aku gi klinik. Dia demam. Dah call klinik suh ambek kat hostel tp diorang x angkat.So, kitorang sewa kereta. Masa gi klinik tu member aku la yang drive. Bajet kejap je la kan. Lepas doktor check n ambek ubat leh blah r tp.. tup tup kena masuk air la pulak. Suhu tinggi kot. 38.5 degree. So, nak tak nak aku kena bawak balik kereta dulu la. Cuak giler kot! Mana taknya, aku belajar mulut je. Ngan member aku terbaring, dia ajar sikit2 la. Alhamdulillah. Sampai jugak la kat hostel aku. Nasib klinik dalam u je. hihi.. pasni aku kena prektis sampai perfek! susah kalau time2 kecemasan.. =.=

No comments:

Post a Comment